Contact Form

 

Hari Raya Pertama 2015

Raya 2015

Selamat Hari Raya.. Syukur Alhamdulillah gua ditemukan lagi dengan Ramadahan dan Syawal 2015 ni. Kali ini raya gua untuk family tersayang. Gua join #TeamTakBeliBajuRaya . Macam biasa la gua sakau baju tahun2 sudah dalam almari.


Seperti biasa raya family gua, di Kuala Lumpur, menziarah rumah pak cik dan mak cik kami di sekitar Ampang, Petaling Jaya.

6/10 dari adik-beradik gua ada tahun nie, xcukup korum la kan. Cuma beradik lelaki je complete bergambar. Bila usha balik gambar ni, kami semua dah melepasi zaman kecik-kecik dan sudah ada kehidupan sendiri.. Yeah life like that!.

Sudah lama tak update blog, walaupun dah ada pelbagai bentuk media sosial seperti Twitter/FB dan Instagram, blogging still valid untuk masa nie. Gua minta maaf zahir dan batin kepada korang okay!... Cau...

Location:

Bandar Sri Damansara, Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia

view large map

Total comment

Author

Mohd Zaimie

0   comments

Cancel Reply